Dose u toner in polvere dannosu per i sani?

U toner di a stampante hè periculosu?
U toner è e particelle di toner ùn ponu esse funnuti in u corpu umanu, è hè difficiule d'excrete. L'inhalazione à longu andà o inalazione di assai in un tempu pò facilmente causà malatie respiratorii, è u toner hè un pocu tossicu; L'impresora hè fissata da a fusione di particelle di toner à alta temperatura. Quandu ci hè un certu odore, questu odore hè dannusu à u corpu umanu. Ma duvete aduprà, perchè ùn pudete micca stà vicinu à l'impresora è aspittà mentre stampate, è ancu di mette in a stanza.

Stampanti laser, fotocopiatrici elettrostatiche, etc., sò indispensabili in l'uffiziu, è queste macchine liberaranu ogni tipu di toner di particelle fini, metalli pesanti è gasi dannosi, inquinanu l'aria. In parechji casi, u sindromu di l'uffiziu hè inseparabile da stu equipamentu.

Diversi materie prime di toner ponu esse micca tossichi si sò standardizati è usati in un statu sigillatu (cum'è i fabricatori originali o Mitsubishi, Bachuan, etc.). Sicondu u test AMES, diverse polveri imbottigliate attualmente in u mercatu sò difficiuli di ottene esigenze di non-toxicità per via di e limitazioni di a tecnulugia di produzzione è altre cundizioni.

U toner generale in u mercatu hè velenoso. Parechji toners in massa o in bottiglia (origine è locu scunnisciuti) nantu à u mercatu sò limitati da fatturi cum'è l'equipaggiu, u prucessu, a materia prima è l'ambiente di e so fabbriche, è a dimensione di particella devia assai. U gradu di polimerizazione di u copolimeru polyacrylate-styrene, vale à dì, u pesu moleculare è a distribuzione hè assai impurtante. S'ellu hè troppu grande, ùn pò esse riparatu (causendu falsi neru). S'ellu hè troppu chjucu, e piccule molécule di gas styrene tossicu scapparanu. U travagliu in un ambiente vicinu à l'usu di tali stampanti di toner causarà danni à u corpu umanu, è u risicu di cancru serà 4% più altu ch'è quellu di e persone nurmale.

À u listessu tempu, contaminerà u tamburu OPC è u rullu magneticu MR, risultatu in una stampa povera di a cartuccia di toner. U toner hè divisu in toner magneticu è toner non-magneticu, è u rapportu di cumpusizioni di u toner utilizatu in ogni mudellu di macchina hè diversu. Ùn ci hè micca distinzione trà parechji toners in bottiglia è toners bulk, è solu un tipu di toner magneticu hè utilizatu. Quandu si usa un toner sbagliatu o un toner inferior, ùn hè micca solu dannusu per u corpu umanu è l'ambiente, ma ancu dannu a stampante è affetta a stampante. vita.

VANTAGGI DI TONER

Tempu di Postu: Apr-22-2022