Cumu assicurà a prestazione stabile di u toner di a stampante?

Quandu aghjunghje u toner, avemu bisognu di attentu à uni pochi di punti. Prima, a scatula ùn deve esse micca overfilled, altrimenti affetterà a putenza di stampa di l'impresora. Attenti quandu sguassate u coperchio. Se truvate chì ùn pò micca esse apertu, ùn aduprate micca a forza bruta per vultà. Apertu, hè assai faciule per causà danni à i cumpunenti di l'impresora, è hè difficiule di riparà dopu à u danni.

Inoltre, quandu aghjunghje u toner, duvete aghjunghje lentamente. U toner contaminarà facilmente l'ambiente circondu è macchia facilmente i vostri vestiti. Dopu chì u toner hè aghjuntu, sigillamu a cartuccia di toner, poi rimettimu in a so pusizioni originale, è seguitate i passi precedenti per ripiglià gradualmente à u so statu originale, è mette a scatula torna in a stampante. S'ellu ùn hè micca fissatu, averà ancu affettatu u funziunamentu di l'impresora stessa.
Dopu chì u toner hè prontu, spegnemu a stampante è disconnect the power supply per assicurà a nostra propria salvezza. Allora, dopu avè cunfirmatu chì l'alimentazione hè disconnected, apre a tappa frontale di l'impresora, appughjà un picculu buttone sottu à a tappa frontale, è caccià u cartuccia di toner in una volta. Avete bisognu di appughjà u picculu interruttore per i pezzi caccià. Hè situatu à l'estremità manca di u fronte. Dopu avè pressu, a parte principale di u cartuccia di toner pò esse separata da u slot di a cartuccia di toner.

U toner di stampante hè principalmente utilizatu in stampanti laser. Per migliurà l'efficienza ecunomica è u tassu d'utilizazione, a stampante deve aghjunghje toner. Parechji cartucce di toner ponu esse aduprati continuamente dopu chì u toner hè utilizatu da l'utilizatore, cusì ci sò ancu toners indipendenti venduti in u mercatu. Aghjunghjendu toner da sè stessu, u costu hè ridutta. Siccomu a cartuccia di toner hè un consumabile sigillatu, l'aghjunzione di toner da sè dannerà a prestazione di sigillatura di a cartuccia di toner è causerà perdite di polvere. I particeddi di toner sò generalmente misurati in microni, chì sò invisibili à l'occhiu nudu, è u toner hè spargugliatu in l'aria. Inquinarà l'ambiente d'usu è l'ambiente di l'uffiziu, risultatu in un aumentu di PM2.5.


Tempu di Postu: Apr-25-2022