Cumu rimpiazzà u toner in fotocopiatrici di seconda mano?

Copier toner hè un polimeru è pigmentu fattu da polvera fina.
Simply put, hè una polvera plastica.
Quantu fine i particeddi depende di u so usu.
U toner per una stampante fotografica d'alta qualità serà assai fine è u toner serà abbastanza grossu cumparatu cù una copiatrice low-end.
A qualità di e copie di u fabricatore di toner di copiadora hè principalmente determinata da a prestazione di a copiatrice, a sensibilità di u tamburu fotosensibile, e proprietà fisiche di u trasportatore è a qualità di u toner per a copiatrice. Ùn sò micca tutti i toners sò listessi, è micca tutti i toners anu u stessu effettu di stampa. A forma di u toner determina l'effettu di stampa.

Quandu u pannellu di a copiatrice mostra a luce rossa è u segnu di polvere, l'utilizatore deve aghjunghje u toner di a copiatrice à a copiatrice in tempu. Se u polveru ùn hè micca aghjuntu à u tempu, pò causà malfunzionamentu di a copiatrice o pruduce u rumore di l'aghjunzione di polvera.

Quandu aghjunghje u toner, alluntanate u toner è seguite e struzzioni per aghjunghje toner.
Quandu aghjunghje carta di copia, prima verificate se a carta hè asciutta è pulita, è dopu raddrizzà a pila di carta di copia in ordine prima è dopu, è poi mette in una vassa di carta cù a stessa dimensione di carta. I vassoi di carta sbagliati causanu inceppamenti di carta.

Hè necessariu di pulizziari u poveru rimanente in u binariu di l'alimentazione di u polveru è u binariu di ricezione di polveri; dopu l'applicazione di u toner, scuzzulate u toner in u binariu di alimentazione di polvere in parallelu, è girate l'ingranaggio in u sensu orariu cù a manu per parechje volte per fà chì u toner aderisce uniformemente à u rullu magneticu Per assicurà chì u toner hè uniforme.

Eliminate u toner di u culore per esse rimpiazzatu, è dopu installate u novu toner. I dui criterii principali per u toner di copiatore sò u neru è a risoluzione.

polvere di toner


Tempu di Postu: 25-Nov-2021