Indice di toner

A qualità generale di un tipu di toner hè determinata da i seguenti sei fattori: negru, cenere di fondu, fissazione, risoluzione, rate toner waste, è ghosting. Sti fattori sò ligati l'un à l'altru è si affettanu. I mutivi per affettà sti fattori sò descritti quì sottu.
1. Blackness: U calculu di u valore di blackness hè chì u tester di valore di negru emette prima un certu nùmeru di fasci forti, colpisce a figura per esse misurata, è poi riflette torna à u tester di valore di negru, calcula u fasciu di luce assorbita, è dopu. passa u fissu U valore calculatu da u prugramma. U più altu hè u valore di negru di u toner, u megliu l'effettu di stampa hè. U standard internaziunale di valore di negru (OEM originale) hè 1.3. Per risponde à e diverse esigenze di e diverse industrii, u valore mediu di neruzza di u toner di a cumpagnia hè generalmente cuntrullatu à circa 1,4.
2. Bottom ash: U fondu di cendra hè di pruvà u valore di negru di u spaziu in biancu in a mostra stampata senza teste di negru. In circustanze normale, u valore di cenere di fondu di u toner OEM originale hè 0,001-0,03, quandu hè più grande di 0,006, u risultatu di l'ispezione visuale senterà chì a mostra stampata hè un pocu brutta. I fatturi principali chì affettanu u valore di cendra di fondu sò e proprietà elettriche è magnetiche di u toner. Ogni tipu di stampatore richiede chì e proprietà elettromagnetiche di u toner sò generalmente diverse. Questu hè ancu un mutivu per quessa chì enfatizemu u polu speciale. Inoltre, per via di stampanti o cartucce di toner pò ancu causà cendre di fondu. A cendre di fondu di u toner ASC hè cuntrullata sottu 0.005.
3 Fixing fastness: Fixing fastness si riferisce à a capacità di u toner attaccatu à a superficia di a carta per fonde è penetra in a fibra. A qualità di a resina hè un fattore maiò chì afecta a fermezza di a fissazione di u toner.
4. Resolution: Resolution si riferisce à i punti (DPI) chì ponu esse stampati per inch. U spessore di particelle di toner affetterà direttamente a risoluzione. Attualmente, a risoluzione di u toner hè principalmente 300DPI, 600DPI, 1200DPI.
5. Tassa di toner di rifiuti: A tarifa di toner di rifiuti si riferisce à a proporzione di toner di rifiuti prodotta da una certa quantità di toner in stampa normale. A tarifa di toner residuale affetta direttamente u numeru di fogli stampati cù una certa quantità di toner. U standard richiede chì u tassu di toner di scartu di u toner hè menu di 10%.
6. Ci hè dui tipi di spettaculu ghost: ghosts pusitivi è ghosts negativi. L'imaghjini fantasma pusitivu hè l'imaghjini fantasma chì generalmente dicemu, vale à dì, u stessu testu (o mudellu) appare direttamente sottu à u testu (o altri mudelli) (direzzione di carta), ma u valore di densità (negru) hè assai più bassu di questu. . Generalmente furmatu durante u prucessu di fissazione o u prucessu di trasferimentu.


Tempu di post: 22-May-2020