CCTV: Cina hà finitu a prima stampa 3D in u spaziu

Sicondu a notizia CCTV, sta volta era equipatu di una "impresora 3D" in l'esperimentu di a nave spaziale tripulata di nova generazione. Questu hè u primu esperimentu di stampa 3D spaziale in Cina. Allora chì hà stampatu nantu à a nave spaziale?

Durante l'esperimentu, hè statu stallatu un "sistema di stampa 3D spaziale compostu" sviluppatu indipindente da a Cina. I circadori stallanu sta macchina in a cabina di ritornu di a nave sperimentale. Duranti u volu, u sistema cumpleta indipindentamente cuntinuu fibre rinfurzatu cumposti U campionu di u materiale hè statu stampatu è verificatu à scuntrà u scopu esperimentu scientificu di stampa 3D di u materiale sottu ambiente microgravity.

Hè capitu chì i materiali cumposti cuntinui rinforzati cù fibre sò i materiali principali di a struttura di a nave spaziale attuale in casa è in l'esteru, cù bassa densità è alta forza. Sta tecnulugia hè di grande significatu per u funziunamentu longu di a stazione spaziale in orbita è u sviluppu di a fabricazione in orbita di strutture spaziali ultra-grande.

(Fonte di questu articulu: CCTV, se avete bisognu di ristampa, indicate a fonte originale.)


Tempu di post: 22-May-2020