Cumu sceglie a cartuccia di toner di stampa è copiatrice?

Quandu sceglite un culorecartuccia di stampante laser/cartuccia di toner per copiatrice , u rendiment hè chjave. A qualità di stampa hè ciò chì spessu chjamemu l'effettu di stampa, chì si riferisce à l'effettu di l'impresora laser di culore quandu stampate diversi oggetti, chì hè unu di i fatturi impurtanti in a compra.Cartucce di polvere di toner per stampante laser a colorièbottiglie di toner a colori per fotocopiatrice . In fatti, ci sò prublemi impurtanti chì ùn pudemu micca ignurà in stampà l'imaghjini di culore, è quì sò uni pochi:

(1) Fuga di polvere

A fuga di polvere hè principalmente causata da a cattiva qualità di i cartucce di toner / toner, di solitu vistu in quelli tamburi rinnuvati assemblati, è alcuni sò stati aghjuntu parechje volte. A fuga di polvere farà chì a cinta di trasferimentu scaccià a polvera versu l'esterno, l'effettu di stampa hè diversu, u culore, a distorsione, a fuga di polvere seria causarà danni permanenti à a stampante.

(2) Frassini di fondu

A cendre di fondu pò accade per una varietà di motivi. U rendiment di l'accessori hè poviru, a qualità di u toner ùn hè micca alta, l'usu di fatturi ambientali, i punti di cuntattu internu di l'impresora sò sporchi, è a carta hè difettu.

(3) L'impresora ùn hè micca ricunnisciuta

Ci hè duie situazioni in quale a cartuccia di toner ùn hè micca ricunnisciuta nantu à a macchina, a qualità di u chip ùn hè micca alta o u chip hè stallatu in daretu, è a non ricunniscenza di u chip farà chì a macchina ùn curre micca. I chips inferiori ponu ancu causà danni seriu à l'impresora.

E parti aduprate aduprate in i cartucce di toner / toner di stampanti di culore di marca sò stati pruvati rigurosamente è currispondenu bè à a stampante. Resistenza à alta temperatura, alta resistenza à l'umidità. L'usu à longu andà ùn si deforma è ùn crack. A cartuccia di toner adopta un core di tamburinu d'alta sensibilità, chì hè resistente à l'usura, resistente à l'alta temperatura, resistente à l'umidità elevata, è micca faciule da rompe. U scraper selezziunatu, u scraper in polvere, u roller di sviluppatore è u chip sò tutti di fabricatori d'alta qualità. Hè assuciatu bè cù toner, core di tamburu è cartuccia di toner parti di alta cumpusizioni, è hè statu rigurosamente testatu per superà assai a vita di serviziu.

I cartucce di toner di stampa a colori di alta qualità / cartucce di toner per copiatori anu e seguenti caratteristiche:

1. I particeddi di toner sò fini è uniformi.

2. U culore di stampa hè naturali è vivu.

3. I quadri manuscritti sò chjari è brillanti.

4. High rate di trasferimentu è bassu tassu di polvere di scarti.

Per risparmià i costi, un gran numaru di cartucce di toner di stampa inferiore / cartucce di polvere di copiatura sò assemblati da reutilizazione di polvere secundaria, è pezzi riciclati di bassa qualità, è i cartucce di toner sò fragili, facili da filtrare in polvere è facili da crack durante l'usu. U ciclu di vita di serviziu hè assai accurtatu. U toner utilizatu hè un toner di bassa qualità è di prezzu, è ancu hà un odore pungente durante u prucessu di stampa, chì hè assai dannusu per a salute per un usu longu.

cartuccia di toner

Tempu di Postu: Feb-13-2023