Oghje vi insegneraghju cumu identificà i pro è i contra di u toner di a stampante!

L'aspettu di u toner di a stampante: L'aspettu standard deve esse delicatu è uniforme, senza impurità, senza condensazione. L'impurità sò generalmente fatti di polvere di rifiuti riciclati, chì hè più cumuni in i prudutti originali falsificati, in i quali fibre di carta, particelle di toner cù elettrificazione povera è altre particelle di impurità, e caratteristiche elettromagnetiche sò assai poveri, pruduceranu qualità di stampa, cendra di fondu grande è altre stampa. prublemi di qualità. À u listessu tempu, ci hè un altu risicu di danni à l'equipaggiu è di pruvucà fallimentu.

2. A fluidità di u toner di a stampante: U toner bonu hè generalmente una fluidità assai bona, pudete piglià 20g di toner nantu à carta bianca è scuzzulate avanti è avanti, pudete osservà a so fluidità. A qualità di a fluidità affettarà a negruzza di u polu, u fondu grisgiu è a tarifa di trasferimentu.

Produttore di toner per stampante

3. L'odore di u toner di a stampante: u toner standard deve esse inodore o pocu aromaticu. L'odore di u polu impurtatu hè generalmente aromaticu. A maiò parte di l'odore di u polu domesticu hà un odore severu di catrame, chì pruvucarà un grande odore durante a stampa / copia, chì hè insupportable.

4. Stabilità di u toner di l'impresora: Un bon toner di stampatore ùn hà micca cundizioni anormali da u principiu di l'aghjunzione di u polu à a stampa di u polu. A stabilità si riferisce ancu à i materiali di u fabricatore è l'equipaggiu di prucessu. In generale, i pruduttori di toner di stampatore impurtati anu un approvvigionamentu convenientu è stabile di materiali è equipaghji di prucessu, è a stabilità hè assai forte.

U cuntenutu di sopra hè ordinatu da i pruduttori di toner di stampanti! Vulete sapè di più nantu à u toner di stampante, benvenutu à prestu attenzione à stu situ!

WeChat picture_20221204125945

Tempu di Postu: Dec-26-2022